معرفی مقصد های مسافرتی در کشور

  • ۰
  • ۰

غواصی در اعماق خلیج فارس
غواصی و دیدن شگفتی‌ های خلقت در پایین آب گذشته از اینکه نوعی ورزش باشد تجربه منحصر به فرد به شخصی است که بضاعت خاصی ضروری ندارد و هر شخص با گذراندن یک نشست آموزشی که حدود بیست دقیقه زمان میبرد میتواند راهی اعماق دریا شود .

اگرچه که در بعضی از استخر‌ها و مرکزها تفریحی غواصی در محیط استخر موجود هست البته تجربه این ورزش در آب شور دریا درحال حاضر و هوای مختص خودش را دارااست .

هزینه غواصی در جزیره کیش با محاسبه گرد هم آیی فراگیری , بیست دقیقه غواصی در اعماق و رفت و بازگشت حدود۱۵۰ هزار تومان است .

لباس‌ های غواصی بر حسب سایز و جنسیت غواص تحویل داده میگردند که ولی تحمل وزن کپسول‌ های هوایی برای بیشتر اشخاص , فعالیت مشقت است .

 

غواصی در خلیج فارس

 

 


بعداز فراگیری طرز تنفس و تکان در تحت آب , غواصان سوار قایق میگردند تا بر حسب جریان‌ های تحت آب و ادب آب , به محل متبوع بروند .

ذیل آب تنها بی سر و صدا و صدای غلغل حباب است! شنیدن صدای حباب‌‌ های تنفسی در آب ادب خاصی به بشر می‌دهد .

دیدن مرجان‌ های زنده , دلقک ماهی‌ , خیار دریایی , لاک‌ پشت , توتیای دریایی و ماهی‌ هایی که در دسته‌ های هزار تایی شنا مینمایند و چه بسا خط مش رفتن و نشستن در کف دریا آن قدر هیجان‌ انگیر است که بعضی از غواصان با مرجان‌ ها برخورد می‌نمایند و زخمی می‌ شوند و صرفا وقتی که از آب بیرون شدند متوجه این زخم‌ ها می‌ شوند!

جدا شدن از دنیای ذیل آب و خستگی ناشی از حمل کپسول‌ ها و شنا در اعماق آب , تمامی سبب ساز می‌ شوند تا موقع بازگشت خبری از خنده و مزاح نباشد و بیشتر غواصان ترجیح بدهند تا زمان ما‌نده تا حاشیه دریا را به بدون صدا بگذرانند با این همگی یاد غواصی کماکان زنده باقی می‌ ماند . . .

لازم به ذکر است که نیز اکنون یک سری باشگاه غواصی در جزیره کیش سرویس ها خویش را بصورت تفریحی و آموزشی به علاقمندان این حرفه ورزشی ارایه می‌ کنند .

بانوان هم می‌ توانند در باشگاه غواصی بانوان و همراه با مربیان زن در آبهای جزیره کیش غواصی کنند .



وبسایت های گوناگون برای غواصی در کیش :

غواصی در کنار دریا مرجان کیش ( غواصی تفریحی قابل به کار گیری برای تمام اشخاص ) : وب سایت بیگ کورال و ژوراسیک بوستان کیش . عمق این وب سایت میان ۴ تا ۱۲ متر و چندین کیلومتر مربع مرجان زنده دارااست . ماهی های کوچک و بزرگ زیادی درین تارنما قابل بازدید می‌باشند و برای تفریح آیتم فراوان قابل قبولی است . تارنما غواصی بیگ کورال دارنده ۳ کیلومتر مرجان زنده است .


غواصی در حاشیه دریا شرقی ( غواصی تفریحی قابل استعمال برای تمام اشخاص ) : وبسایت زوبیچ کیش . این وبسایت با عمق ۴ تا ۶ متر از کنار دریا اسکله تفریحی تا کنار دریا هتل داریوش جای دارد .


غواصی در حاشیه دریا جنوبی ( منحصر به فرد دارندگان گواهی غواصی ماهر ) : وب سایت سترن کرک کیش . این تارنما که با اسم پارسی رخنه‌ جنوبی هم معروف است عمقی فی مابین ۱۰ تا ۱۴ متر دارااست . جریان آب درین سوراخ سرعت بیشتری دارااست و مناظر بکر و زیبایی که توسط جریان آب تولید گردیده اند قابل بازدید است . شنا و اکتشاف درین وب سایت نیاز به تجربه و گذراندن زمان های ویژه دارااست .


غواصی عمیق در کنار دریا و اسکله مرجان ( منحصر به فرد دارندگان گواهی غواصی ماهر ) : وبسایت داما کیش . عمق این وب سایت ۱۸ تا ۳۳ متر است و تنها برای غواصان ماهر قابل به کارگیری است . وب سایت داما در واقع بقایای یک کشتی غرق شده اتوبار سنگالی است که اکنون محل معاش ماهیان رنگارنگ و زیبای خلیج عجم است . نقطه ظریف کشتی توسط مکان یاب ماهواره ای GPS پیدا می شود و از جالب ترین تارنما های ماهر در دنیا به شمار می‌رود .

نکته قابل توجه سالمی برای علاقمندان به غواصی
برای غواصی نداشتن غم قلبی - تنفسی و نداشتن ایراد در مجاری گوش‌ ها و راه‌ های تنفسی تن لازم است .

نظرات (۱)

به اطلاع شما وبمستران گرامی می رساند :
 
10 سرویس بلاگ دهی معتبر فعال و سالم مشابه بلاگفا با قامت بالا و رتبه کشوری با مشخصات زیر بفروش می رسد .
بهترین فرصت جهت سرمایه گذاری در برای سئو کاران و وبمستران زمینه تبلیغات , فروش رپورتاژ و بک لینک
 
 
اتوریتی بین 32 الی 34
رنک الکسا بین 800.000 الی 300.000 کشوری
تعداد وبلاگ های هر سرویس : 800 الی 2000 وبلاگ
 
برخی از قابلیت های مدیریت:
قابلیت انتشار رپورتاژ در کل وبلاگ ها با چند کلیک
قابلیت تبلیغات بنری و متنی
قابلیت ویرایش حذف و... دسترسی کامل مدیریتی به تک تک وبلاگ ها
قابلیت ایجاد صفحات و منو
قابلیت فیلتر کردن کلمات بد
قابلیت گزارش وبلاگ متخلف به پلیس فتا
و...
 
برخی از مشخصات فنی اسکریپت:
فضای هاست 1 گیگ الی 3 گیگ
هزینه میزبانی کمتر از 20 تومان ماهانه
قابلیت انتقال هاست اسان
اسکریپت سورس باز و نیمه اختصاصی با زبان PHP
هزینه نقل و انتقالات هاست و مالکیت دامنه به عهده خریدار می باشد .
 
قیمت هر سرویس بصورت تکی 1,800 هزار تومان فروش بصورت مزایده تا پایان ماه
قیمت هر 10 سرویس بصورت یکجا 1,600 هزار تومان شامل تخفیف همکاری
 
 
هزینه ای که برای خرید پرداخت می کنید قبلا صرف هزینه های سئو و نگه داری و امنیت و برند شدن هزینه شده است و سرویس ها نیاز به هیچگونه سئو ندارد و در نتایج گوگل بهترین جایگاه را دارند کافیست نام هر یک از سرویس ها را در نتایج گوگل سرچ نمایید.
 
 
لیست 10 سایت سرویس بلاگ دهی مشابه بلاگفا جهت فروش:
 
1-سرویس بلاگ دهی یک دو سه بلاگ
2- سرویس بلاگ دهی جت بلاگ
3- سرویس بلاگ دهی آی اس بلاگ
4- سرویس بلاگ دهی پارسه بلاگ
5- سرویس بلاگ دهی تی تی بلاگ
6- سرویس بلاگ دهی تین بلاگ
7- سرویس بلاگ دهی ارس بلاگ
8- سرویس بلاگ دهی دریا بلاگ
9- سرویس بلاگ دهی نصر بلاگ
10- سرویس بلاگ دهی ویا بلاگ
 
 
جهت خرید و یا سوالات بیشتر تماس بگیرید:
09213579797
تلگرام @bazdid1
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی